Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Dlaczego marketing internetowy odgrywa coraz większą rolę?
Jeśli prowadzimy firmę to nie może nas zabraknąć w przestrzeni internetowej. To teraz tam osoby zajmujące się szeroko pojętym marketingiem widzą największy potencjał i trudno im się dziwić. Najlepszym tego przykładem jest choćby fakt, że większość rzeczy – w tym także firm czy produktów – sprawdzamy
Media społecznościowe - posty, które pomogą Ci zdobyć fanów
Social media i związany z nimi marketing internetowy to ciągła walka o fanów. Odpowiednio opracowania strategia komunikacyjna jest kluczem do sukcesu. Najważniejsza jest oczywiście publikowana treść. Zobacz, co warto publikować, by zyskać wielu fanów. Internauci lubią grafiki. To właśnie poprzez o
Jak zaplanować strategię w social media?
Dzisiejsze strategie marketingowe w główniej mierze opierają się na działaniach w Internecie. Szczególnie istotnym obszarem działalności są social media. Kanały społecznościowe to dobra opcja dotarcia z przekazem do młodych ludzi, ale nie tylko. Ważne jest, by stworzyć odpowiednią strategię w socia
Banery dynamiczne w marketingu internetowym
Zarówno banery dynamiczne, jak i te statyczne są popularnym formatem reklamowym i pojawiają się na większości stron internetowych. Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma banerami? Warto przyjrzeć się temu bliżej. Treść baneru dynamicznego powstaje w momencie wyświetlenia go odbiorcy. Oznacza to, że
Planowanie kampanii reklamowej. Jaki format reklamy wybrać?
Zanim przystąpimy do realizacji kampanii reklamowej, należy najpierw zaplanować poszczególne działania. Trzeba zdecydować się na odpowiedni format reklamowy, a żeby wybrać właściwy, dobrze jest przyjrzeć się bliżej korzyściom, które oferują. Pamiętajmy, że wielkie formaty wcale nie oznaczają tych
Video marketing - przyszłość marketingu
Materiały video są niezwykle ciekawą formą marketingu. Angażują odbiorcę i są w stanie przekazać interesujące treści. Aby mogły przynieść pożądane efekty, muszą być tworzone zgodnie z przyjętą strategią komunikacyjną. Dlaczego zatem video marketing może być dobrą inwestycją? Materiały video są szcz